Om Karify te kunnen aanbieden, maken we gebruik van een aantal partners. Bij sommige partners slaan we ook gegevens op, daarom zijn het verwerkers en/of subverwerkers in het kader van de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG / GDPR).
Met deze partners hebben we een verwerkersovereenkomst afgesloten om te zorgen dat persoonsgegevens veilig verwerkt worden en jouw privacy en die van je gebruikers gewaarborgd is.
We gebruiken de diensten van Leaseweb voor de server-architectuur van Karify. Daarbij gebruiken we de diensten aangeboden in Nederland. Karify’s gegevens staan in een Leaseweb datacentrum in Amsterdam.
We maken gebruik van TokBox’s OpenTok platform om beeldbellen tussen Karify gebruikers mogelijk te maken. Karify zet een videogesprek op waarbij TokBox ervoor zorgt dat geluid en beeld zo soepel mogelijk uitgewisseld kunnen worden.
Karify gebruikt Firebase om push-notificaties te zenden naar de mobiele Karify apps voor Android en iOS. Bijvoorbeeld wanneer je een nieuw bericht of een inkomend videogesprek in Karify ontvangt. Deze notificaties bevatten zo min mogelijk data en bevatten geen berichtinhoud. Wel wordt de gebruikersnaam van de verzender meegezonden.
Koppeltaal zorgt dat verschillende talen van systemen samen één taal spreken. Karify gebruikt Koppeltaal alleen wanneer een koppeling met een ROM-systeem aanwezig is. Koppeltaal maakt het in dat geval mogelijk cliënten te attenderen op ROM-metingen die klaar staan in een externe ROM-applicatie.
Gegevens die via Koppeltaal vanuit Karify gedeeld kunnen worden zijn: naam, geboortedatum, identificatienummer (bepaald door zorginstelling) en e-mailadres. Deze gegevens zijn nodig om in het externe (ROM) systeem de cliënt te identificeren en te kunnen notificeren.
https://developer.apple.com/notifications/
De push-notificaties die naar Firebase verzonden worden en voor een iOS device bedoeld zijn, worden naar APNS (Apple Push Notification Service) verzonden. Hiervoor geldt hetzelfde als voor Firebase: de notificaties bevatten geen berichtinhoud, wel de gebruikersnaam van de verzender.
Karify gebruikt Mailchimp om professionals (staff members) per e-mail te informeren over aan Karify-gerelateerde ontwikkelingen. Dit zijn bijvoorbeeld nieuwsbrieven over een technische update aan het systeem of over nieuw verkrijgbare eHealth modules.
Om de informatie zo goed mogelijk toe te spitsen op de behoefte van de professional worden naam, e-mailadres, organisatienaam en Karify-gebruikersrollen opgeslagen in Mailchimp.
De Karify helpdesk maakt gebruik van Freshdesk om online klantenondersteuning te kunnen bieden. Wanneer hulpvragers een zogenaamd support ticket insturen naar Karify, wordt hen gevraagd een e-mailadres in te vullen. Het e-mailadres en correspondentie over de hulpvraag verlopen via Freshdesk.
We gebruiken de services van MessageBird om SMS berichten te kunnen versturen vanuit het Karify platform. Om een bericht te kunnen sturen wordt het telefoonnummer en de berichtinhoud naar MessageBird verzonden waar hun platform zorgt voor de aflevering van het bericht bij de ontvanger.
Wij gebruiken cookies. Hierdoor kunnen we onze website gebruiksvriendelijker maken voor u. Onze cookies slaan niet uw persoonsgegevens op, zoals naam of e-mailadres.