GGZ-netwerk 1nP biedt cliënten inzicht én effect met Karify-portaal
Om informatie-uitwisseling volgens VIPP en MedMij mogelijk te maken, richten zorgorganisaties portalen of PGO’s in....Lees meer
Karify kandidaat-deelnemer MedMij
Karify is kandidaat-deelnemer aan MedMij, het programma dat iedereen de beschikking wil geven over zijn eigen gezondheidsgegevens...Lees meer
Wachttijden & eHealth (2): Is visie op doelgroep en behandeling bepalend voor je digitale intake?
Als iemand hulp zoekt, vaak na lang aarzelen, is een begripvol welkom van groot belang. Wat heeft hij of zij zelf, met of...Lees meer
Online mindfulness bij kanker net zo effectief als face-to-face
Op mindfulness gebaseerde cognitieve therapie (MBCT) kan psychologische klachten verlichten bij mensen met kanker. Echter,...Lees meer
Volg ons op social media
Of schrijf u in voor de nieuwsbrief
eHealth & wachttijden: hoe digitale innovaties de wachttijden in de GGZ kunnen terugdringen
Over de urgentie van het probleem van lange wachttijden in de GGZ is iedereen het eens. De staatssecretaris luidt de noodklok,...Lees meer
Cliëntenportaal GGz Centraal gelanceerd, online werkplek met cliënt aan het roer
Vorige week lanceerde GGz Centraal hun gloednieuwe cliëntportaal via Karify. Op de website van GGz Centraal vertelt projectleider...Lees meer
Volg ons
Wij gebruiken cookies. Hierdoor kunnen we onze website gebruiksvriendelijker maken voor u. Onze cookies slaan niet uw persoonsgegevens op, zoals naam of e-mailadres.